Cho'tkasiz dvigatel zamonaviyroq. Uning shrupaviortlarda ishlatilishi quvvatga + 25% gacha va dvigatelning ishlash muddatiga + 10% gacha (va shuning uchun asbobning o'zini umriga) qo'shiladi. Yana texnologiya bitta zaryadda ish vaqtini + 50% gacha oshirishni ham ta'minlaydi, chunki cho'tkasiz dvigatel energiyani tejamkorroq ishlatadi. Ushbu ko'rsatkichlarning barchasiga cho'tka y yo'qligi tufayli erishiladi, cho'tkaning yo'qligi ishqalanish, isitish va hokazolar tufayli yo'qotishlarning oldini oladi.
Cho'tkasi moslamasining yo'qligi dvigatelning (va asbobning) o'lchamlarini 2-3 sm ga qisqartirishga imkon beradi, ya'ni bunday dvigatelga ega drel-shrupaviort mashinasi noqulay tor bo'lgan joylarda ishlash uchun ko'proq mos kelishi mumkin.
Bundan tashqari, cho'tkasiz dvigatel uchqunlarsiz ishlaydi, shuning uchun asbob deyarli har qanday muhitda ishlatilishi mumkin. Dvigatelning murakkab dizayni va barcha sanab o'tilgan afzalliklari bunday shrupaviortlarning yuqori narxini tushuntiradi.
Cho'tkasiz motorlarning kamchiliklarini ham ta'kidlash kerak:
1) Bunday dvigatellar asbobning ichiga kirib, dvigatelga zarar etkazishi mumkin bo'lgan metall parchasi, changva har qanday kichik narsalardan (cho'tkasi bo'lmagan dvigatelning rotori doimiy magnitdir) "qo'rqishadi". Ishlab chiqaruvchilar bunga qarshi shamollatish teshiklari ustiga nozik setka o'rnatish orqali kurashadilar.
dizayn minimal harakatlanuvchi qismlarga ega va shuning uchun buzilish ehtimoli kamroq, ammo ta'mirlash kerak bo'lsa, cho'tkasi bo'lmagan shrupaviortlarni ta'mirlash ko'proq xarajat talab qiladi.
Agar siz vaqti-vaqti bilan shrupaviort ishlatishingiz kerak bo'lsa, unda cho'tkali ideal variant bo'ladi. tez-tez foydalanish va yanada qizg'in ish uchun siz cho'tkasi bo'lmagan modellarni ko'rib chiqishingiz kerak.